Customer case: Bioracer
Bioracer, Belgisch premium merk van fietskledij, besteedde aanvankelijk hun online verkoop uit aan verschillende distributeurs. Door achterblijvende prestaties en kwalitatief slechte productpagina's, is Bioracer bij ons terecht gekomen om hun e-commerce business in goede banen te laten leiden.
Jaarlijkse groei
Marktplaatsen
Productpagina's
Rate-of-Return
Over de klant
In 1986 richtte Raymound Vanstraelen Bioracer op met als doel de bewegingen van atleten te onderzoeken en te bestuderen, om zo de fietsprestaties te optimaliseren. Bioracer heeft talloze innovaties gebracht in de wielersport, zoals naadloze zitkussens en naadloze aeropakken. Om constistente kwaliteit en volledige controle te kunnen garanderen, bezit Bioracer hun eigen fabrieken in Europa. Vandaag is Bioracer de trotse partner van vele prestitigeuze wielerploegen, zoals het Belgian Cycling team en de Ineos Grenadiers. Naast fietsuitrusting bieden ze ook kleding aan voor andere sporten.
Uitdagingen
We namen het Bioracer-account over in mindere omstandigheden. We hebben de accounts opgeschoond, een nieuw assortiment toegevoegd en het merk klaargestoomd voor succes.
Dit doen we.
Woord van onze klant
Dankzij Distrilink zijn we vlekkeloos gelanceerd op marktplaatsen zoals Bol en Decathlon. Omdat we zelf niet genoeg tijd en energie in het project konden steken, zijn we erg blij dat Distrilink het overnam.Sindsdien is onze online verkoop in korte tijd enorm gestegen en een belangrijk onderdeel geworden van onze verkoopstrategie. Het is een plezier om met het team van Distrilink te werken, omdat zij de juiste expertise op het juiste moment inbrengen.