Customer case: Ecover
Ecover, de toonaangevende fabrikant van ecologische schoonmaakproducten, benaderde ons in 2019 om hun producten online te verkopen. Vandaag is dit één van onze best presterende merken.
Jaarlijkse groei
Marktplaatsen
Productpagina's
Advertising Cost of Sales
Over de klant
In 1979 richtte Frans Van Den Boogaert Ecover op, een merk met een lange geschiedenis als pionier op het gebied van ecologische alternatieven voor was- en schoonmaakproducten. Ecover is op grote schaal beschikbaar in Europese supermarkten en is de leider in ecologische huishoudproducten.
Uitdagingen
Ecover richt zich voornamelijk op B2B, dus rechtstreeks verkopen aan klanten online vergt een ingrijpende verandering in de bedrijfs- en IT infrastructuur. Daarom kwamen ze naar ons.
Dit doen wij.
Woord van onze klant
Dankzij onze samenwerking met Distrilink konden we onze producten en naamsbekendheid aanzienlijk opschalen op een aantal marktplaatsen zoals Bol en Amazon. De setup is snel en eenvoudig, aangezien het toevoegen van onze producten aan extra platforms dagen duurt en geen weken/maanden.De samenwerking met het team verloopt vlot, want ze hebben veel kennis van zaken en de communicatie is duidelijk. Marktplaats verkoop is nu een integraal onderdeel van onze e-commerce strategie - ik kijk ernaar uit om samen met het Distrilink team ons merk online te blijven schalen!