Om een antwoord te bieden op de logistieke uitdagingen van onze klanten, hebben we een eigen magazijn geopend in Merksem. Zo openen we een vat aan nieuwe logistieke mogelijkheden en onderstrepen we onze status als meest veelzijdige e-commerce agency van Europa.
1. We garanderen een optimale dienstverlening.
We zijn niet meer afhankelijk van derde partijen. Voortaan hebben we volledige controle over wat we op voorraad houden, hoe we retours behandelen & met welke partners we samenwerken om jouw producten aan de klant te bezorgen.
Dat betekent niet dat fulfilmentopties (zoals LVB of FBA) niet meer interessant kunnen zijn. Ook blijven we samenwerken met onze 3PL-partners. Afhankelijk van de noden van jouw merk, kiezen we voor de beste oplossing.
2. We beperken de kosten. Zowel voor jou als voor ons.
De prijszetting van jouw producten blijft één van de belangrijkste onderscheidende factoren op marktplaatsen. Elke eurocent kan een impact hebben op jouw conversieratio en bepalen of je het koopblok wint.
Zo hebben we er beiden baat bij om de kosten te verminderen en zo onze winstmarges te maximaliseren. Door zelf meer controle te krijgen over het financiële proces, beperken we de uitgaven en hebben we meer inzicht in het volledige kostenplaatje.
3. We bieden meer logistieke mogelijkheden aan.
Een pakketje intercontinentaal verschepen? Een virtuele bundel of promotie met gratis goederen aanmaken? Is jouw product té groot of té zwaar om te verzenden via de fulfilment opties van marktplaatsen? Of heb je andere specifieke noden bij het stockeren of verzenden van jouw producten?
Wij hebben geen vooropgestelde regels. Wij starten met een carte blanche en alles is bespreekbaar.
Niet alleen ons magazijn, maar ook ons volledige team is verhuisd naar de Eugeen Meeusstraat 89 te Merksem. Kom je even een kijkje nemen?